Általános szerződési feltételek
A jelen Általános szerződési feltételek, továbbiakban ÁSZF, tartalmazza a Molfix.hu (továbbiakban Webáruház) használatának feltételeit az alábbiak szerint:
A Webáruház címe: https://molfix.hu
A webáruház üzemeltetőjének (továbbiakban Szolgáltató) adatai:
Cégnév: GREGERSEN Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.
Székhely címe: 1194 Budapest, Iparos u. 8.
Cégjegyzékszám: 01-09-867362
Nyilvántartást vezető cégbíróság: Fővárosi Bíróság
Statisztikai számjel: 11229335 4649 113 01
adószám: 11229335-2-43
Bankszámlaszám: Erste Bank 11991085-06528274-10000001
Szerződés nyelve: magyar
Ügyfélszolgálat adatai:
Cím: 1194 Budapest, Iparos u. 8.
Tel.: +3613977974, +36703148413
E-mail címe: info@molfix.hu
A szerződés tárgya
A molfix.hu webáruházban megrendelt valamennyi termék.
Árak
A termékek ára a mindenkori általános forgalmi adót tartalmazza, bruttó végfelhasználói árak, és a feltüntetett mennyiségi egységekre vonatkoznak (karton, csomag, db).
Eljárás hibás ár esetén
Amennyiben a Webáruház kínálatába technikai hibából eredően hibás, irreális, valószerűtlenül alacsony vagy magas áron került fel egy termék és erre a termékre ezidő alatt megrendelés érkezik, azt a megrendelést a Webáruház nem köteles teljesíteni a 2008. évi XLVII. törvény a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról értelmében.
Nyilvánvalóan hibásan feltüntetett árnak minősül:
- 0 Ft-os ár,
- kedvezménnyel csökkentett, de a kedvezményt tévesen feltüntető ár (pl.: 1000 Ft-os termék esetén a 10%-os kedvezmény feltüntetése mellett 500 Ft-ért kínált termék),
- aránytalanul alacsony ár (pl. 80 db-os, 4000 Ft-os pelenka esetén hibásan a darabár van feltüntetve és 50 Ft-ért van kínálva a termék).
Az általános szerződési feltételek elfogadása
1. A regisztráció illetve vásárlás során (mindkét esetben) a felhasználó, ha a Webáruház szolgáltatásait igénybe kívánja venni, akkor köteles elfogadni a jelen ÁSZF feltételeit, amit az űrlapon található jelölő négyzet kiválasztásával tehet meg. Az ÁSZF feltételeinek elfogadása esetén a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre az Szolgáltató és a Webáruház felhasználója között.
2. Ha a felhasználó az ÁSZF feltételeit nem fogadja el, akkor nem veheti igénybe a Webáruház szolgáltatásait vagyis nem küldhet megrendelést sem.
A megrendelés lépései:
1. A regisztráció menete
2. A kosár használata
3. A megrendelés összeállítása
4. A fizetési és szállítási mód kiválasztása – szállítási cím megadása
5. A megrendelés elküldése
6. A megrendelés visszaigazolása: Termékeink többnyire raktáron vannak, ennek ellenére előfordulhat átmeneti készlethiány. Amennyiben ilyen terméket rendel, erről e-mailben vagy telefonon értesítést értesítjük.
Rendelések postázása
A megrendelések postázása a következő módon történik: amennyiben a megrendelés munkanapon érkezik be 15:00 óra előtt utánvét vagy Barion bankkártyás fizetési móddal, akkor a következő munkanapon adjuk át a futárszolgálatnak. Ez esetben a rendelés 2-3 munkanapon belül érkezik meg a vásárlóhoz.
Átutalás esetén az utalás beérkezése utáni munkanapon adjuk át a futárszolgálatnak a rendelést.
Az adásvételi szerződés létrejötte:
- Ha a felhasználó megrendelést küld a Webáruház oldalain, és a szolgáltató a megrendelést e-mailben visszaigazolja adásvételi szerződés jön létre a vásárló (felhasználó) és a szolgáltató között. (Ha a megrendelés megérkezését visszaigazoló e-mail a vásárlóhoz 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, nem köteles a megrendelt terméket megvenni, a szolgáltatást igénybe venni.)
Cégünk minden esetben megerősíti a rendelést, erről tájékoztató e-mailt küld a Vásárló felé legkésőbb a rendelést követő munkanapon. Átutalásos fizetési opció esetén ez a megerősítő üzenet tartalmazza a fizetési információkat - A felhasználó elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződés írásban megkötöttnek minősül, és arra Magyarország joga irányadó. A szerződésre a jelen ÁSZF rendelkezései vonatkoznak.
- A szerződés magyar nyelven jön létre, a Webáruház elektronikus formában, automatikusan tárolja. A felhasználó számára a Webáruházba történő bejelentkezés után hozzáférhető. Annak tartalmát elolvashatja, mentheti vagy kinyomtathatja.
Kiszállítás, személyes átvétel
A webáruházunkban megrendelt termékek esetén az átvétel történhet
- postai úton (a szállítás pontos díja a „Fizetés, szállítás” menüpont alatt található)
- Személyes átvétellel (1194 Budapest, Iparos utca 7. (Gregersen Kft - pelenka nagykereskedés), H-CS: 8-16:30, P,SZ,V: zárva)
A termékek a rendelést (átutalásos opció esetén fizetést) követő legkésőbb 2-4 munkanapon belül kerülnek kiszállításra, erről cégünk e-mailben tájékoztatja a Vásárlót.
Termékeink az MPL futárszolgálaton keresztül kerülnek kézbesítésre. A termékek hiánytalan meglétének, illetve sértetlenségének ellenőrzése a Vevő feladata. Bármilyen rendellenesség észlelésekor a futárral kell jegyzőkönyvet felvetetni az átvétel időpontjában!
Lehetséges fizetési módok
- fizetés előre utalással
- készpénzben utánvéttel (feláras szolgáltatás: Fizetés, szállítás
Elállási jog
Megrendelése során Ön élhet a 45/2014. kormányrendeletben részletesen rögzített feltétel nélküli elállási jogával. Ön a szerződéstől, az áru átvételét követő 14 napon belül indoklás nélkül elállhat. Ebben az esetben az Eladó köteles a Vevő által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül visszatéríti.
A Vevő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. Az Eladó követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését, valamint higiéniai termékek esetében kizárólag eredeti, bontatlan csomagolásban köteles azt visszavenni.
Megtagadott csomagátvétel
Amennyiben a Vevő megtagadja az utánvételes csomag átvételét és a csomag visszaérkezik raktárunkba, a későbbiekben a Vevő részére utánvételes rendelést nem áll módunkban postázni.
Termékgarancia
Cégünk az általa eladott termékekre a gyártó által vállalt garanciát, illetve szavatosságot vállalja 14 napon belül. Amennyiben az átvett árucikk hibás, vagy a szállítás során megsérült, azt díjmentesen kicseréljük. Az árucikk cseréje csak az eredeti csomagolás és a mellékelt okmányok megléte esetén lehetséges. Az eladó további szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk.-ban és a 117/1991. (IX.10.)sz. Kormányrendeletben foglaltak az irányadóak.
Figyelem! Esztétikai hibás vagy más módon értékcsökkent termékre nem vonatkozik a garancia!
Jótállási vagy szavatossági igény bejelentésének módja
Írásban történő bejelentés
A vásárló bejelentheti jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgáltatónak küldött levélben (1194 Budapest, Iparos u. 8.), vagy elektronikus levélben (info@molfix.hu).
Ekkor a levélnek tartalmaznia kell:
- a vásárló nevét, címét,
- a termék megnevezését, vételárát,
- a vásárlás időpontját,
- a hiba bejelentésének időpontját,
- a hiba leírását,
- a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt.
Adatvédelem
Megrendelésekor kizárólag azon információk kerülnek rögzítésre, amelyek feltétlenül szükségesek a rendelés lebonyolításához. Ezeket az adatokat harmadik fél számára nem adja ki a webáruház tulajdonosa. Ez alól kivételt képeznek azok az információk, melyek az adott termék kézbesítéséhez vagy kiszállításához szükségesek.
Cookie-k rögzítése
Weboldalunk a helyes működéshez cookie-k használatát igényelheti. Amennyiben a böngészőben a cookie-k engedélyezve vannak, akkor és csakis akkor a cookie-k használata automatikus. A cookie-k, melyeket a böngésző ment le a számítógépre nem tartalmaznak személyes adatokat, azok csak a weboldal által felhasználható információdarabkákat tartalmazhatnak, melynek célja az, hogy a webhely ezeken keresztül azonosítani legyen képes az újabb látogatást, így bizonyos, már korábban megadott adatokat nem kell újra megadni. A cookie-k használata egy lehetőség a webhely kényelmesebb böngészéséhez és a bejelentkezés használatához. A cookie-k használatát bármikor le lehet tiltani a saját böngészőben. Előfordulhat viszont, hogy a letiltott cookie-k mellett nem fog megfelelően működni a weboldalunk.